amanda karlsson

Alla inlägg den 20 december 2013

Av amanda karlsson - 20 december 2013 21:02

hej på er!

gud jag ber verkligen om ursäkt för att det inte kommigt ut ett inlägg på bloggen under typ hela december.

men nu tänkte jag börja berätta om mmin vecka. 

det har vart en lugn och mysig sista skol vecka. vi har som lite smått fått veta våra betyg och jag är faktisgt ganska nöjd över mitt intryck i år:) 

jag fick veta lite å och då under veckan vilka betyg jag skulle få eftersom att våratt papper med betygen skulle komma idag men jag var inte i skolan idag eftersom att igår natt så satte jag och familjen sig i fina volvon och drog ner till skåne för att fira julen med resten av familjen. 

men nu sitter jag för det mesta och funderar på vad jag har gjorrt i veckan.

det har iallfall varit lucia tåg i tegs kyrkan men på mi nya skola var det tydligen 4:orna som kör.

och sen så har jag firatt lina och jag har varigt med anton.

sen minns jag faktisgt inte så mycket mer. 

men imorgon lär jag och emma dra in till stan och vara med herman.


här kommer lite bilder och en god jul. vem vet om jag glömmer å blogga igen på jul liksom?:) 

       



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards